از Grammarly چه می دانید؟

چهارشنبه 9 فروردين 1402
9:29
writer

Grammarly چیست؟

Grammarly از سال 2009 در دسترس است. Grammarly یک سیستم هوش مصنوعی (AI) پیچیده است که به طور مداوم در طول سال ها بهبود یافته و توسط زبان شناسان و مهندسانی ساخته شده است که الگوریتم هایی برای تشخیص الگوهای نوشتاری خوب ایجاد کرده اند. سیستم هوش مصنوعی آن هر جمله را بررسی می کند و در صورت یافتن خطایی به دنبال جایگزین مناسب برای شما می گردد. Grammarly یک برنامه مبتنی بر ابر است. این برنامه در دو نسخه شامل: نسخه تحت وب و نسخه قابل ادغام با MS Word ارائه و موجود است.


Grammarly چگونه کار می کند؟

Grammarly به سند شما امتیاز کلی را بر اساس تعداد مشکلات و خطاهایی که پیدا می کند، می دهد. سپس شما را از یک سری مشکلات گرامری احتمالی مطلع می کند و یکی یکی شما را در حل این مشکلات راهنمایی می کند. در برخی موارد، سیستم عبارات جایگزین خاصی را پیشنهاد می کند. اما انجام این کار تغییرات خاصی را برای کاربر باقی می گذارد و برنامه شما را مجبور به انجام کاری نمی کند. اگر با تغییرات توصیه شده موافق نیستید، می توانید مشکلات احتمالی را نادیده بگیرید. شایان ذکر است که یک بررسی کننده سرقت ادبی مفید در برنامه گنجانده شده است و می تواند به نویسندگان کمک کند تا هر محتوایی را که سهواً قرض گرفته اند شناسایی کنند. این سیستم به متن مشابهی اشاره می کند که در جای دیگر وجود دارد و نقل قول هایی را پیشنهاد می کند که می توانند برای مشروعیت بخشیدن به متن مورد نظر ترکیب شوند. همچنین یک مترادف یاب در اپلیکیشن وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد عبارات اختیاری را انتخاب کنند و از تکرار اجتناب کنند. نوشتن خوب خیلی بیشتر از املا و دستور زبان درست است. برای رساندن پیام خود به راهی که واقعاً قصد دارید، باید مطمئن شوید که نوشته شما واضح و جذاب است.


گرامر گرامرلی برای چه کسانی مناسب است؟

Grammarly برای افراد بومی انگلیسی و همچنین کسانی که زیاد به زبان انگلیسی نمی نویسند و به آن مسلط نیستند مفید است. همچنین به عنوان یک خط دفاع دیگر برای نویسندگان حرفه ای عمل می کند. به طور کلی، مخاطبان ایده آل آن شامل موارد زیر است:


  • وبلاگ نویسان
  • نویسندگان آزاد
  • بازاریابان محتوا
  • کپی رایترها
  • نویسندگان
  • روزنامه نگاران
  • دانش آموزان
  • دانشگاهیان و مقاله نویسان
  • ناشران محتوا
  • صاحبان مشاغل کوچک

و هر کسی که اغلب به زبان انگلیسی می نویسد.

Grammarly فقط ابزارهای بررسی دستور زبان انگلیسی را ارائه می دهد. با این حال، تنظیمات مخصوص به انگلیسی کانادایی، انگلیسی آمریکایی، انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی استرالیایی و غیره را نیز شامل می‌شود.


مزایا و معایب Grammarly

حتی سختگیرترین منتقدان نیز نمی توانند ایرادات زیادی را در این محصول بیابند. این برنامه پشتیبانی عالی ارائه می دهد، اما در نهایت، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید!


مزایای:


  • دقت بسیار بالا

(اگرچه نسخه رایگان تمام ویژگی های نسخه پرمیوم را ندارد، اما همچنان ویژگی های خوبی را ارائه می دهد)

  • به راحتی با دستگاه های مک، ویندوز و iOS کار می کند.


معایب:


  • برخی از ویژگی های Grammarly در نسخه رایگان آن موجود نیست.


مقایسه Grammarly و Grammarly pro:

اگر بودجه کافی برای خرید اشتراک این برنامه ندارید، می توانید پسوند مرورگر رایگان آن را نصب و استفاده کنید. افزونه Grammarly برای نویسندگان و وبلاگ نویسان با حداقل بودجه ایده آل است. نسخه رایگان شامل بسیاری از ویژگی‌های Grammarly Premium علاوه بر جستجوگر گرامر پیشرفته، آشکارساز سرقت ادبی و برخی پیشنهادات واژگان است. نسخه رایگان خطاهای گرامری احتمالی را با رنگ قرمز نشان می دهد و همچنین بازنویسی و اصلاحات عمده را پیشنهاد می کند. همچنین می توانید بین انگلیسی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا سوئیچ کنید. وقتی آماده ارتقا به نسخه پولی هستید، Grammarly Premium شامل تعدادی چکر و ابزارهای اضافی برای کسانی است که به طور منظم محتوا را به صورت آنلاین می نویسند و منتشر می کنند. همچنین بینش نوشتاری اضافی و توانایی تعیین اهداف نوشتاری را فراهم می کند. همچنین خطاهای بیشتری را نسبت به نسخه رایگان پیدا کرده و برطرف می کند. بهترین ابزار Grammarly pro عبارتند از:


  • سرقت ادبی را گزارش دهید
  • کلمات بیش از حد استفاده شده
  • لحن نامناسب
  • خواندن نمرات و گزارشات
  • دستیار نوشتن پیشرفته


آیا Grammarly Premium ارزش خرید دارد؟

برای بسیاری از افراد، Grammarly Premium ارزش آن را دارد، به خصوص کسانی که هر هفته چندین مقاله در وب سایت های محتوایی متعدد می نویسند و منتشر می کنند.


هزینه استفاده از Grammarly چقدر است؟

شما می توانید با کپی و چسباندن متن در وب سایت Grammarly به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنید و البته افزونه Grammarly Chrome نیز موجود و رایگان است. Grammarly در اشتراک های ماهانه و سالانه در دسترس است. از سال 2020، هزینه نسخه کامل پولی (نسخه پریمیوم) برنامه Grammarly به مدت زمان اشتراکی که انتخاب می کنید بستگی دارد.


  1. اشتراک ماهانه: 29.95 دلار در ماه
  2. اشتراک سه ماهه: 59.95 دلار در هر سه ماهه
  3. اشتراک سالانه: 139.95 دلار در سال


آیا استفاده از Grammarly آسان است؟

به لطف انبوهی از برنامه‌ها و افزونه‌ها، Grammarly در دسترس است و استفاده از آن در هر کجا که بخواهید آسان است. این برنامه تا 100000 کاراکتر را اسکن می کند و اصلاحات و پیشنهادات لازم را ارائه می دهد. می توانید پیشنهادات را بر اساس اهمیت یا رتبه آنها فیلتر کنید. سپس می توانید پیشنهادات را با یک کلیک قبول یا رد کنید.


آخرین کلمه


Grammarly یک ابزار نوشتاری مفید و مقرون به صرفه است که می تواند کمک بزرگی به شما کند. چه یک وبلاگ نویس، نویسنده یا صاحب یک کسب و کار کوچک باشید، این برنامه به شما کمک می کند تا به سرعت خطاها را در تقریباً هر نوع نوشتاری پیدا کرده و رفع کنید. شما می توانید برای بررسی گرامر مقالات با گرامرلی از این برنامه استفاده کنید. همچنین می توانید از Grammarly برای اطمینان رزومه ها، انگیزه نامه ها و سایر متون تخصصی انگلیسی استفاده کنید. حتی نسخه رایگان می تواند برای شما بسیار مفید باشد. البته نسخه پریمیوم این برنامه با وجود امکانات مفید ارزش خرید دارد.


[ بازدید : 7 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]